10 august 2022

mediaonlinecl.ro

Stiri online Calarasi

Soluție inteligentă de digitalizare a serviciilor Primăriei Municipiului Călărași

Primăria Municipiului Călărași anunță că a ales o soluție inteligentă de digitalizare a serviciilor instituției și a implementat Avansis Mobile şi Avansis Online, aplicații integrate de gestionare a relației dintre primărie și contribuabil.

Prin aplicațiile Avansis Mobile şi Avansis Online cetățenii din Municipiul Călărași își pot plăţi Online taxele si impozitele, pot solicita şi consulta documente sau pot face programări la administrația locală și la subordonate. De acum înainte, Primăria Municipiului Călărași va putea trimite cetățenilor mesaje de interes public la nivel local, direct pe telefon.

Aplicația Avansis Mobile poate fi utilizată de către toți cetățenii, de pe orice telefon cu sistem de operare Android sau iOS și oferă siguranță deplină utilizatorilor în privința confidențialității datelor. Primul pas care trebuie făcut de către cetățean pentru a folosi aplicația este instalarea acesteia pe telefon print scanarea codului QR, sau prin accesarea link-urilor de mai jos:

https://play.google.com/store/apps/details…

https://apps.apple.com/ro/app/avansis-mobile/id1512913726…

Aplicația Avansis Online poate fi utilizată de către toți cetățenii, de pe orice calculator cu sistem de operare Windows /Mac și oferă siguranță deplină utilizatorilor în privința confidențialității datelor. Primul pas care trebuie făcut de către cetățean pentru a folosi aplicația este accesarea paginii web:

http://online.primariacalarasi.ro/AvansisOnline/#/iro/login

Primăria Municipiului Călărași își informează cetățenii despre faptul că pe lângă această
aplicație care ușurează mult interacțiunea între instituție și cetățean, există deschidere și se va
investi constant în sisteme digitale cât mai diversificate, pentru a pune la dispoziția comunității
servicii online ce vor putea fi accesate prin utilizarea calculatorului sau a telefonului.
De asemenea, instituția va face toate demersurile necesare pentru a reduce timpul de lucru cu
contribuabilii și timpul alocat soluționării tuturor solicitărilor acestora. Prin adoptarea de soft-uri pentru
digitalizare, managementul Primăriei va fi mai eficient, mai transparent și se va putea face economie de
timp, resurse umane și financiare.