13 august 2022

mediaonlinecl.ro

Stiri online Calarasi

PRIMĂRIA MUNICIPIULUICĂLĂRAȘI PREMIATĂ LA CONFERINȚA PENTRU PROMOVARE MANAGEMENTULUI CALITĂȚII ÎN ADMINISTRAȚIA PUBLICĂ

Primăria municipiului Călărași a fost premiată în cadrul evenimentului „Conferința pentru promovarea managementului calității în administrația publică”, organizat joi, 24 martie, de Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației.

Cu această ocazie, a fost promovat exemplul de bună practică al instituției, “Arta de a conduce – calitate și control intern pentru o comunitate prosperă!”, care a primit Diploma de bună practică în domeniul Management instituțional eficient – simplificare, eficiență și atractivitate. De asemenea, buna practică a fost inclusă în broșura proiectului, care conține informații cu privire la experiența și rezultatele obținute de organizațiile publice din țară și străinătate ca urmare a utilizării unor instrumente de management al calității.

„Premiul pe care l-am obţinut se datorează muncii unei echipe alcătuită din toţi colegii mei din cadrul Primăriei. Le mulţumesc pentru implicare şi vă asigur că vom continua pe acest drum cu credinţa că vom obţine şi alte rezultate pozitive în beneficiul comunităţii noastre.”

a declarat Simona Ungureanu, consilier în cadrul Direcţiei Juridice şi Administraţie Locală, reprezentantul managementului calităţii şi al controlului intern managerial la nivelul Primăriei Municipiului Călăraşi.

Primăria municipiului Călărași implementează şi dezvoltă sistemul de management al calităţii şi de control intern managerial, care are o influență favorabilă asupra îndeplinirii obiectivelor strategice și specifice ale instituției, îmbunătățirii performanțelor, cu implicaţii asupra progresului culturii organizaționale, în scopul obţinerii şi furnizării de servicii din ce în ce mai bune către publicul larg, în condițiile menținerii la nivel constant a resurselor.

Având în vedere prevederile legale, Primăria municipului Călărași, în calitate de autoritate a administrației publice locale, acordă o importanță deosebită serviciilor oferite către cetățeni, astfel că implementarea sistemului de management public devine nu numai o necesitate, ci și o cale spre o administrație modernă și eficientă.