Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Călărași vă aduce la cunoştinţă că, în conformitate cu prevederile art. 15 (5) al OUG 97 / 2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români „Termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea unui act de identitate este de până la 30 de zile de la data înregistrării cererii la serviciul public comunitar de evidență a persoanelor.
În situații deosebite, termenul poate fi prelungit cu cel mult 15 zile de către șeful serviciului public comunitar de evidență a persoanelor.”
„La nivelul SPCLEP Călăraşi, termenul de soluţionare se încadrează în limitele prevăzute de actul normativ menţionat mai sus, fiind de 10 zile.” – Constantin Pucheanu, șef SPCLEP Călărași.
More Stories
APROXIMATIV 18 TONE DE DEȘEURI, OPRITE ÎN PTF GIURGIU
VREI SĂ DEVII POMPIER? VINO SĂ FACI PARTE DIN ECHIPA ISU CĂLĂRAȘI
PERCHEZIȚII ȘI INVESTIGAȚII, PENTRU COMBATEREA CRIMINALITĂȚII ORGANIZATE