Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Călărași vă aduce la cunoştinţă că, în conformitate cu prevederile art. 15 (5) al OUG 97 / 2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români „Termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea unui act de identitate este de până la 30 de zile de la data înregistrării cererii la serviciul public comunitar de evidență a persoanelor.
În situații deosebite, termenul poate fi prelungit cu cel mult 15 zile de către șeful serviciului public comunitar de evidență a persoanelor.”
„La nivelul SPCLEP Călăraşi, termenul de soluţionare se încadrează în limitele prevăzute de actul normativ menţionat mai sus, fiind de 10 zile.” – Constantin Pucheanu, șef SPCLEP Călărași.
More Stories
CĂLĂRAȘIUL REPREZENTAT LA CONFERINȚA CU TEMA “ROMÂNIA ÎN CONSTRUCȚIE”
SUTE DE PRODUSE SUSCEPTIBILE A FI CONTRAFĂCUTE DESCOPERITE DE POLIȚIȘTII DE FRONTIERĂ ÎNTR-UN AUTOCAR
UN NOU PROIECT DE REABILITARE ȘI MODERNIZARE IMPLEMENTAT DE PRIMĂRIA MUNICIPIULUI CĂLĂRAȘI