4 decembrie 2022

mediaonlinecl.ro

Stiri online Calarasi

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI CĂLĂRAȘI PUNE LA DISPOZIȚIA CETĂȚENILOR, DOUĂ APLICAȚII PENTRU PLATA IMPOZITELOR ȘI TAXELOR LOCALE

Primăria Municipiului Călărași anunță că a ales o soluție inteligentă de
digitalizare a serviciilor instituției și a implementat Avansis Mobile si
Avansis Online , aplicații integrate de gestionare a relației dintre
primărie și contribuabil.

Prin aplicațiile Avansis Mobile si Avansis Online cetățenii din Municipiul Călărași își pot plăti Online
taxele si impozitele , pot solicita și consulta documente sau pot face programări la administrația locală și la
subordonate. De acum înainte, Primăria Municipiului Călărași va putea trimite cetățenilor mesaje de interes
public la nivel local, direct pe telefon.
Aplicația Avansis Mobile poate fi utilizată de către toți cetățenii, de pe orice telefon cu sistem de
operare Android sau IOS și oferă siguranță deplină utilizatorilor în privința confidențialității datelor.

Primul pas care trebuie făcut de către cetățean pentru a folosi aplicația este instalarea acesteia pe telefon print
scanarea Codului QR , sau prin accesarea link-urilor de mai jos:

https://play.google.com/store/apps/details?id=ro.integrisoft.amc

https://apps.apple.com/ro/app/avansis-mobile/id1512913726?l=ro

Aplicația Avansis Online poate fi utilizată de către toți cetățenii, de pe orice Calculator cu sistem de
operare Windows /Mac și oferă siguranță deplină utilizatorilor în privința confidențialității datelor. Primul
pas care trebuie făcut de către cetățean pentru a folosi aplicația este accesarea paginii web :

http://online.primariacalarasi.ro/AvansisOnline/#/iro/login

Pentru descrierea în amănunt a tuturor pașilor care trebuie parcurși, utilizatorii pot accesa
manualele de utilizare pentru Online si Mobile .
Primăria Municipiului Călărași își informează cetățenii despre faptul că pe lângă această
aplicație care ușurează mult interacțiunea între instituție și cetățean, există deschidere și se va
investi constant în sisteme digitale cât mai diversificate, pentru a pune la dispoziția comunității
servicii online ce vor putea fi accesate prin utilizarea calculatorului sau a telefonului.
De asemenea, instituția va face toate demersurile necesare pentru a reduce timpul de lucru cu
contribuabilii și timpul alocat soluționării tuturor solicitărilor acestora.

Prin adoptarea de soft-uri pentru digitalizare, managementul Primăriei va fi mai eficient, mai transparent și se va putea face economie de timp, resurse umane și financiare.